fredag 21 oktober 2011

Om man inte får magsår nu så får man det aldrig!

De sista dagarna har varit så otroligt häktiska så jag har inte hunnit med att blogga. Kylen är nästan färdig, en tygvägg har kommit upp, det har blivit hyllor i skrubbarna, jag har skällt på mina leverantörer att dom ska komma med grejerna i tid, jag har skickat ut några inbjudningar, måste dock gå ut med fler, ska bara hitta tiden att göra det också. Jag har beställt en underbar tapet som ska sitta bakom disken, jag har tillbringat många timmar hos telia och vodafone, pratat med kassafolket mm mm. Igår kände jag för första gången att jag kanske inte hinner få klart allt, men jag hoppas att det ska gå. Får verkligen ligga i nu sista dagarna. Imorgon drar vi till åmål för ett nytt försök, åker tidigt så inte hela dagen går bort. Lovar att lägga upp lite bilder på hur långt vi kommit, men det gör jag först imorgon.

Nu blir det film och sen sova. Kram på er och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar