måndag 10 oktober 2011

Måla,måla,måla och så lite,lite,lite inspiration

Okej, idag har varit en händelserik dag, med start på Sveas Café där det var frukostmöte med butiksägarna på torget, dock inte så många som orkade upp. Jag fick iaf tid att träffa NA:s "annonstjej", så nu måste jag fixa en bra annons tills på onsdag. Och så träffade jag Kumla Promotions Annelie, jättegullig och bra att ha å göra med, hon fixar allt som händer på torget som julmarknad, oktoberfest, Toklördag mm.
Därefter tog jag och mamma på oss arbetskläderna och gav oss av till lokalen för att måla, det blir ljust och fint med vita väggar. Mamma har gjort ett kanon jobb medans jag flydde runt 16.30, då skulle jag på inspirationskväll som EuroFlorist höll i. Jättetrevligt sällskap men inspirationen lös med sin frånvaro. Hon var duktig tjejen som höll i inspirationen, men när man går på en inspiration så vill man verkligen, som namnet antyder, bli inspirerad. Jaja vi har iaf tidigare varit på fantastiska inspirationer så jag får minnas tillbaka på dom.
Nedan visar jag lite saker som fanns med på inspirationen, fina men inte det lilla extra som man vill ha! Blev väldigt många inspiration i den här texten men det får ni stå ut med.Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och måla. Kram på er.

Jo just det, bror min har sett att jag börjat blogga, så nu som utlovat: Hej Bror =) 












1 kommentar:

  1. Syrran berättade att ni höll på för fullt! Är så nyfiken!

    Kram Ida

    SvaraRadera