måndag 24 oktober 2011

Nu närmar vi oss med stormsteg.

Vad har hänt idag??kylen har snickarna fått klart så nu på kvällskvisten målades den och förbehandlades för imorgon ska mamma sätta på mosaik, den blev fantastisk, sååå nöjd. Vi fick upp diskarna som vägde hur många ton som helst. Borden är snart färdigsnickrade och målade, alla lappar om invigningen är utdelade, jag handlade blommor från Brunoborg, det mobila bredbandet från Telia fick jag tillslut hämta, otroligt irriterande med så lång kö varje gång jag varit där, det tar liksom av min tid just nu känner jag. Det går bra, men det är fortfarande mycket kvar, jag hoppas verkligen att vi hinner. Men jag förundras över att när min pappa, Robert och Patrik kommer i samma rum är de värre än tio tjejer på tjejmiddag, jag har verkligen fått skavsår i öron efter en kväll med tjatter.

Kram på er, nu ska jag försöka varva ner innan sovtime.

Glömde och säga att samtidigt som vi håller på och skapa en ny butik satsat vi även på att flytta ur vårt hem!!! som sagt, får jag inte magsår nu så får jag aldrig det. Så igår söndag flyttade vi hela dagen, Robert tycker jag är som en hamster,spar på all skit. Så tyvärr är det några dagar kvar med packning å flytt, Suck.




Före bild på kylen, imorgon kommer efterbild!

Pappa funderar på hur vi ska få upp betongborden!

Morfar och mormor bjöd på mat igår, gott efter en hel dag med flytt.


Sötaste lilla mormor!

Se där ja, snälla Patrik kom å hjälpte till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar