onsdag 12 oktober 2011

Heja Sverige, igår när Sverige (fotbollslandslaget)spelade bästa matchen på flera år, dom vann mot HOLLAND!!!om det var någon som missat det, jättekul, så målade vi i lokalen, som tur var fick jag se sista 20, tyvärr missade jag alla mål men det var spännande i slutet. Jaja nog om matchen, idag trodde vi att lokalen skulle bli helt färdigmålad, surt nog tog färgen slut och jag var tvungen att jobba på Acacia på eftermiddan, så vi gör ett nytt försök imorgon. Tror att allt har löst sig med kylen nu förresten, ja vi har hittat ett agregat och nu har jag fått tag i en kille som har glasdörrar, han är dock ute på älgjakt så jag får lugna mig till nästa vecka på svar. Men det lät lovande. Nu börjar det dra ihop sig, kylen ska hellst vara klar i slutet av nästa vecka. Vi får ligga i.

Har letat lite i arkivet och hittat några gamla inspirationer vi varit på, har dock fotat med mobilen så ni får iaf en hint om hur det såg ut i verkligheten. Tog även med lite gamla grejer jag gjort, jämför hellst inte=)

Försök nu få lite sömn för imorgon hoppas jag att vi får en lika fantastisk morgon som idag, med strålande soluppgång, det får ni inte missa. Kram på er / M

                                                     Interflora inspiration










Euroflorist inspiration

















Jag =)



























3 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade till din blogg då jag besökte Kumla torget idag och såg att du ska öppna din butik där. Jag är själv i starta eget tankar och det ska bli spännande att följa dig!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du hittade till min blogg Helena,spännande med att öppna eget,det tycker jag verkligen du ska göra,så roligt och lärorikt!hör av dig om du funderar på något!kram Maria tack gulliga Ida för att du skriver så fint!

    SvaraRadera