måndag 17 oktober 2011

Första dagen på egna ben!

Jag har nu jobbat min sista dag på Acacia,läskigt, nu måste jag stå på egna ben.
Jag tänkte börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit på länge, jag tog en paus ifrån butiken och åkte till Norge fredag- söndag för att få en liten halvsemester innan allt drar igång ordentligt. Jag och Robert besökte våra gulliga vänner Tessan och Lajos,härligt väder och trevligt sällskap,tack fina ni. Passade också på att besöka min gosiga bror som även han bor i norge, men han flyttar snart hem=)Så kom vi hem och nu finns det ingen tid att förlora. Idag har vi lämnat in kassan för att "omdirigeras" så att den passar min butik, har tidigare stått i mammas café som hon drev i Stjernsund. Vi har skurat golven, helt i onödan skulle det visa sig, för senare gjöt vi bänkskivorna till disken. Dom är i betong så det har dammat och skvätt en hel del men så är vi också snart klara med alla bänkskivor. Nu är det bara att låta dom brinna klart. På torsdag morgon kommer snickarna och börjar med kylen, verkligen i sista stund måste jag säga. Nu ska jag slänga mig i säng så jag är uppe tidigt, vi ska fotas på torget imorgon för NA, inte roligt men nödvändigt!
Kram kram





Lajos och Robert vid "Norrbaggarnas" hus i Holmenkollen,notera att vi var över molnen,coooolt=)

Påväg in till Oslo för att gå på restaurang,mysigt!

Tessans super,fantastiskt,sagoligt goda glutenfria muffins.

Mamma kom med tacos till butiken, vilken ängel.

På tal om änglar, se vilka som fick hålla sig högt ovanför marken idag, pappa och Robert.

Göran har påbörjat vår långa kväll med att gjuta bord, här med ramarna till disken.

Så kom mattes älskling på besök, dock inte så road av allt liv och bankande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar