onsdag 2 november 2011

Nu ska det bloggas varje dag, jag lovar!

Nu har vi haft öppet sen i Lördags och det har gått över förväntan, mycket folk och dom flesta verkar nöjda och glada för vad vi har att erbjuda. Klart vissa saknar gamla stellas men det är ju bara positivt eftersom då gjorde ju Susanne något bra som vi ska försöka fortsätta med, nu bara i min tappning.
Dagarna blir långa så här i början, det är ju inte bara att greja med det man tycker är kul utan det ska ringas till leverantörer som inte skickat varor, det ska pratas med försäkringsbolag, sekuritas, skatteverket mm, men man lär sig otroligt mycket undertiden. Det är ju positivt att jag vänjer mig nu eftersom att det är nästan något varje helg fram till nyår nu, jättekul men jag kommer nog behöva någon dag i januari då jag får vara lite ledig.
Stod och gjorde lite kransar efter stängning och så är det några bilder på nya krukor som kommit in, fantastiska lerkrukor med "mossa" fiiiiint!
kram på er







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar