torsdag 3 november 2011

Dagens skörd!

Dagen har varit ganska lugn faktiskt, jag har hunnit göra några fler gravsmycken, producerat lite reklam i form av binderier som ska stå i skylten under helgen. Jag har fixat ordning på skrivbordet så nu är allt prydligt insatt i pärmar och allt skräp undanröjt. Jag börjar redan bli lite trött på skyltningen så nu vill jag göra om, det kliar lite i händerna men ska föröka vänta till måndag då alla House doctor sakerna kommer. Irriterad är jag över att kortdragarn aldrig dyker upp, nu är det på tiden tycker jag. har nog förlorat nån tusenlapp på det. Ska stäng igen nu. Ha en trevlig kväll. Kram Maria

Skyltning med begravningsdekar



Jag är så förälskad i denna ull.

Den härliga rumsgranen har välkomnats i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar