tisdag 8 november 2011

Fy på mig själv!

Jag har inte hållit mitt löfte, jag har fått en del pikar för det här därför går jag nu ut och ber om ursäkt till alla som är besvikna=), jag ska bättra mig och aldrig LOVA att blogga varje dag, jag ska bara LOVA ATT FÖRSÖKA! så förlåt ni gulliga som ändå vill att jag ska blogga varje dag.
Idag är det jättelugnt i butiken så jag har hunnit med att få i ordning lite. Ja har gjort lite omjusteringar och så har jag iaf fått in lakritsen som är efterlängtad, en bra present till far på hans dag. Eftermiddan ska gå åt till att producera uteplanteringar. Nu märker jag att julen är påväg, jag har fått in amaryllisen och även hyacinten och ardisian, myyysigt! Rumsgranen är ju också en påminnelse om julen, härligt!
Hyacinten är här=)

En frusen amaryllis.

Lakrits med chokladöverdrag, mumma!

Mer lakrits!

Ardisian i fokus med sina röda bär.

Lite ändring i skylten förnöjer sin ägarinna!
Nu ska jag jobba igen! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar