lördag 12 november 2011

Andra veckan har nu passerat!

Pärlhyacinter, härliga pärlhyacinter är tillbaka!


Jaha då har jag klarat av ytterligare en vecka, en ganska lugn sådan. Men nu har även min nya elev börjat hos mig, Frida, hon går sista året på virginska. Så nu är det bara Jenny som saknas. Det har kommit hem lite nya saker från "house doctor", det är ju alltid trevligt. Men nu längtr jag tills julen kommer, när man får julskylta fint och det blir mys i butiken. Ha en trevlig helg så ses vi på måndag. /Maria


Söt plantering

Den så kallade skogsmulle- planteringen

Så otroligt fina krukor med vacker echiveria,mums!


Julgruppen ska ut på pappas hemsida och säljas.

Min duktiga elev Frida

Besök av lillebror simon och kusinen Åsa

Samma plantering som innan

Begravningsdekoration i gult, fanns bara mimosa att välja på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar