måndag 16 januari 2012

Nu har jag tittat i arkiven på bilder från floristutbildarna, här ska ni få se!


Färgcirkeln i blommor

Suddig bild på kistdekoration

En Kistdekoration för skogsmullen

En klassisk begravnings dekoration

En godispåse

Här var jag kreativ bara

Hårsmycke!

Begavningsdekoration även denna för naturmänniskan!

Brudbukett

Brudbukett i påsk





brudbukett som fästes på handen

Bordsdekoration i höstfärger

begravningsdekoration

Brudbukett, men kommer inte ihåg om det var jag som gjorde denna!

bukett

stifftad brudbukett

Det tog tid vill jag lova=)

men nöjd blev jag!

Kistdekoration


Lösbunden brudbukett

För honom...

corsage
 Saknar mina fina floristkompisar, det var en rolig tid på skolan! Tack ni alla underbara för att ni gjorde skolan till något roligt! Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar